استانداردها

پروانه ساخت محصولات

شرکت صانع طب با پیاده سازی مقررات GMP و مدیریت کیفیت موفق به کسب گواهینامه پروانه ساخت از وزارت محترم بهداشت و درمان و آموزش پزشکی شده است.

استاندارد ملی ایران

این استاندارد مجموعه استانداردهای تدوین شده توسط موسسه محترم استاندارد وتحقیقات صنعتی ایران در جهت بالا بردن كيفيت كالاهاي توليد داخلي و كمك به بهبود روشهاي توليد و كارآيي صنايع می باشد.

استاندارد محصول اتحادیه اروپا

هرگاه محصول دارای علامت CE باشد یعنی کیفیت آن محصول با قوانین موجود در اتحادیه اروپا هماهنگ بوده و آن محصول با آرم CE می تواند در تمامی کشورهای اروپائی عرضه و مصرف شود.

استاندارد ISO 9001 - 2008

استاندارد بین المللی ISO 9001:2008 بر اساس رویکرد فرآیندگرا برای طراحی، اجرا و بهبود اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت تدوین شده است تا سبب افزایش رضایتمندی مشتری شود.

استاندارد ISO 13485 - 2003

این استاندارد بین المللی به تشریح الزامات سیستم مدیریت کیفیت می پردازد که می تواند توسط سازمانهایی که به طراحی، توسعه، نصب، تولید و ارائه خدمات ابزارهای پزشکی اشتغال دارند،مورد استفاده قرار گیرد.

معرفی شرکت صانع طب

شرکت صانع طب جهت تجهیز خطوط تولید اقدام به خرید و تهیه ماشین آلات مدرن نمود. در خط تولید گاز جراحی کلیه ماشین آلات از کشور های سوئیس و اسپانیامی باشد.

ماشین آلات تولید البسه یکبار مصرف از کشورهای کره ، تایوان ،چین و هند تهیه شده و ماشین آلات تولیدی خطوط باند کشی و کنار بافته و زخم بندی از کشور اسپانیا و کشور عزیزمان ایران می باشد .

شرکت صانع طب با تمام قدرت تلاش میکند بهترین کالا را با عالی ترین کیفیت برای مصرف کنندگان تولید نماید .مصرف کنندگانی که بی هیچ شکی لایق بهترین ها هستند .

استانداردهـا